الشفق twilight
ايها الدخيل
نحن لا نسمح بوجود الغرباء داخل ارضنا
فعرف عن نفسك او انضم الينا

الشفق twilight


 
الرئيسيةالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 الأمثــــــــــــــــال

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
Ahmed yehia o
عضو متميز
avatar

ذكر الجدي

عدد المساهمات : 3227
النقاط : 32490
تاريخ التسجيل : 30/08/2010
العمر : 25

مُساهمةموضوع: الأمثــــــــــــــــال   الأربعاء سبتمبر 08, 2010 8:19 pm

النهارده جايبلكم فكرة
الصراحه هي مش فكرتي انا هى فكرة نور
عبارة عن ان كل عضو يدخل يكتب مثل جه على باله
اى مثل بقى


وانا هبدأ

على رأي المثل :
اقلب القدرة على فمها .. الغُرب يطردونا
ههههههههههههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.facebook.com/Ahmed.Yehia.O
nor al3eon
عضو متميز
avatar

انثى السمك

عدد المساهمات : 3287
النقاط : 34491
تاريخ التسجيل : 23/01/2010
العمر : 25
الموقع : على حافه الهاويه

مُساهمةموضوع: رد: الأمثــــــــــــــــال   الأربعاء سبتمبر 08, 2010 8:25 pm



ههههههههههههههههههه
من اولها المثل مشقلب

عصفور بالايد ولا عشره على الشجره

ههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Ahmed yehia o
عضو متميز
avatar

ذكر الجدي

عدد المساهمات : 3227
النقاط : 32490
تاريخ التسجيل : 30/08/2010
العمر : 25

مُساهمةموضوع: رد: الأمثــــــــــــــــال   الخميس سبتمبر 09, 2010 5:17 am

من اولها على طول انا مش بضيع وقت
هههههههههههههههههه



(هم يضحك وهم يبكي)
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.facebook.com/Ahmed.Yehia.O
nor al3eon
عضو متميز
avatar

انثى السمك

عدد المساهمات : 3287
النقاط : 34491
تاريخ التسجيل : 23/01/2010
العمر : 25
الموقع : على حافه الهاويه

مُساهمةموضوع: رد: الأمثــــــــــــــــال   الخميس سبتمبر 09, 2010 1:02 pm

هههههههههههه
الشاطر اللي بيضحك بالاخر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Ahmed yehia o
عضو متميز
avatar

ذكر الجدي

عدد المساهمات : 3227
النقاط : 32490
تاريخ التسجيل : 30/08/2010
العمر : 25

مُساهمةموضوع: رد: الأمثــــــــــــــــال   الخميس سبتمبر 09, 2010 5:28 pm

القرعة بتتباهى بشعر بنت اختها

هههههههههههههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.facebook.com/Ahmed.Yehia.O
nor al3eon
عضو متميز
avatar

انثى السمك

عدد المساهمات : 3287
النقاط : 34491
تاريخ التسجيل : 23/01/2010
العمر : 25
الموقع : على حافه الهاويه

مُساهمةموضوع: رد: الأمثــــــــــــــــال   الخميس سبتمبر 09, 2010 5:38 pm

ههههههههههه

القرد بعين امه غزال
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Ahmed yehia o
عضو متميز
avatar

ذكر الجدي

عدد المساهمات : 3227
النقاط : 32490
تاريخ التسجيل : 30/08/2010
العمر : 25

مُساهمةموضوع: رد: الأمثــــــــــــــــال   الخميس سبتمبر 09, 2010 5:47 pm

ههههههههههههههههههههه


الحظ لما يآتي يخلي الأعمى ساعاتي D:
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.facebook.com/Ahmed.Yehia.O
nor al3eon
عضو متميز
avatar

انثى السمك

عدد المساهمات : 3287
النقاط : 34491
تاريخ التسجيل : 23/01/2010
العمر : 25
الموقع : على حافه الهاويه

مُساهمةموضوع: رد: الأمثــــــــــــــــال   الخميس سبتمبر 09, 2010 5:54 pm

هههههههههههههههههه

يا مامنه بالرجال متل المي بالغربال


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Ahmed yehia o
عضو متميز
avatar

ذكر الجدي

عدد المساهمات : 3227
النقاط : 32490
تاريخ التسجيل : 30/08/2010
العمر : 25

مُساهمةموضوع: رد: الأمثــــــــــــــــال   الخميس سبتمبر 09, 2010 6:51 pm

جنة من غير ناس .. ما تنداس
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.facebook.com/Ahmed.Yehia.O
nor al3eon
عضو متميز
avatar

انثى السمك

عدد المساهمات : 3287
النقاط : 34491
تاريخ التسجيل : 23/01/2010
العمر : 25
الموقع : على حافه الهاويه

مُساهمةموضوع: رد: الأمثــــــــــــــــال   الخميس سبتمبر 09, 2010 6:54 pm

الحب اعمى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
العنقاء
عضو متميز
avatar


انثى عدد المساهمات : 421
النقاط : 27978
تاريخ التسجيل : 24/04/2010

مُساهمةموضوع: رد: الأمثــــــــــــــــال   الجمعة سبتمبر 17, 2010 7:31 pm

وانا يعني ماليش نفس اشارك

من التعذيب تهذيب الذيب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
nor al3eon
عضو متميز
avatar

انثى السمك

عدد المساهمات : 3287
النقاط : 34491
تاريخ التسجيل : 23/01/2010
العمر : 25
الموقع : على حافه الهاويه

مُساهمةموضوع: رد: الأمثــــــــــــــــال   الجمعة سبتمبر 17, 2010 10:06 pm

ههههههههههههههه

اسمع كلامك اصدقك .. اشوف امورك استعجب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Ahmed yehia o
عضو متميز
avatar

ذكر الجدي

عدد المساهمات : 3227
النقاط : 32490
تاريخ التسجيل : 30/08/2010
العمر : 25

مُساهمةموضوع: رد: الأمثــــــــــــــــال   السبت سبتمبر 18, 2010 8:41 am

لو كان حبيبك عسل ماتخلصوش كله
هههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.facebook.com/Ahmed.Yehia.O
nor al3eon
عضو متميز
avatar

انثى السمك

عدد المساهمات : 3287
النقاط : 34491
تاريخ التسجيل : 23/01/2010
العمر : 25
الموقع : على حافه الهاويه

مُساهمةموضوع: رد: الأمثــــــــــــــــال   السبت سبتمبر 18, 2010 1:28 pm

القرد بعين امه غزال
ههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Ahmed yehia o
عضو متميز
avatar

ذكر الجدي

عدد المساهمات : 3227
النقاط : 32490
تاريخ التسجيل : 30/08/2010
العمر : 25

مُساهمةموضوع: رد: الأمثــــــــــــــــال   الجمعة سبتمبر 24, 2010 2:41 am

تبات نار تصبح رماد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.facebook.com/Ahmed.Yehia.O
nor al3eon
عضو متميز
avatar

انثى السمك

عدد المساهمات : 3287
النقاط : 34491
تاريخ التسجيل : 23/01/2010
العمر : 25
الموقع : على حافه الهاويه

مُساهمةموضوع: رد: الأمثــــــــــــــــال   الأربعاء أكتوبر 06, 2010 6:53 pm

يوم الك ويوم عليك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Ahmed yehia o
عضو متميز
avatar

ذكر الجدي

عدد المساهمات : 3227
النقاط : 32490
تاريخ التسجيل : 30/08/2010
العمر : 25

مُساهمةموضوع: رد: الأمثــــــــــــــــال   الأربعاء أكتوبر 06, 2010 7:11 pm

nor al3eon كتب:
يوم الك ويوم عليك

يوم لك ويوم عليك مش كل يوم معاك
دى اغنية ل ذكرى مش كدا ؟؟ [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.facebook.com/Ahmed.Yehia.O
nor al3eon
عضو متميز
avatar

انثى السمك

عدد المساهمات : 3287
النقاط : 34491
تاريخ التسجيل : 23/01/2010
العمر : 25
الموقع : على حافه الهاويه

مُساهمةموضوع: رد: الأمثــــــــــــــــال   الأربعاء أكتوبر 06, 2010 7:27 pm

هههههههههههههههههه

صح يا احمد صح
بس برضو مثل يا خويا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Ahmed yehia o
عضو متميز
avatar

ذكر الجدي

عدد المساهمات : 3227
النقاط : 32490
تاريخ التسجيل : 30/08/2010
العمر : 25

مُساهمةموضوع: رد: الأمثــــــــــــــــال   الأربعاء أكتوبر 06, 2010 7:38 pm

ههههههههههههههههههههههههههههه

الباب اللى يجيلك منه الريح .. سده واستريح
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.facebook.com/Ahmed.Yehia.O
nor al3eon
عضو متميز
avatar

انثى السمك

عدد المساهمات : 3287
النقاط : 34491
تاريخ التسجيل : 23/01/2010
العمر : 25
الموقع : على حافه الهاويه

مُساهمةموضوع: رد: الأمثــــــــــــــــال   الأربعاء أكتوبر 06, 2010 7:43 pm



ههههههههههههه
اذا غاب القط .. العب يا فار

متل توم وجيري يعني
هههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Ahmed yehia o
عضو متميز
avatar

ذكر الجدي

عدد المساهمات : 3227
النقاط : 32490
تاريخ التسجيل : 30/08/2010
العمر : 25

مُساهمةموضوع: رد: الأمثــــــــــــــــال   الأحد أكتوبر 10, 2010 11:55 am

ههههههههههههههههههههههههههه
القرعة بتتباهى بشعر بنت اختها
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.facebook.com/Ahmed.Yehia.O
nor al3eon
عضو متميز
avatar

انثى السمك

عدد المساهمات : 3287
النقاط : 34491
تاريخ التسجيل : 23/01/2010
العمر : 25
الموقع : على حافه الهاويه

مُساهمةموضوع: رد: الأمثــــــــــــــــال   الأحد أكتوبر 10, 2010 11:59 am

هههههههههههههههههههه

يا ماخد القرد على مالو .. بيروح المال وبيبقى القرد على حالو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Ahmed yehia o
عضو متميز
avatar

ذكر الجدي

عدد المساهمات : 3227
النقاط : 32490
تاريخ التسجيل : 30/08/2010
العمر : 25

مُساهمةموضوع: رد: الأمثــــــــــــــــال   الأحد أكتوبر 10, 2010 12:08 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
جامد المثل ده يا نور [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]









لو دخل الفقر من الباب خرج الحب من الشباك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.facebook.com/Ahmed.Yehia.O
nor al3eon
عضو متميز
avatar

انثى السمك

عدد المساهمات : 3287
النقاط : 34491
تاريخ التسجيل : 23/01/2010
العمر : 25
الموقع : على حافه الهاويه

مُساهمةموضوع: رد: الأمثــــــــــــــــال   الأحد أكتوبر 10, 2010 12:10 pm

ههههههههههههههههههه
اها

اذا كان حبيبك عسل لا تلحسو كلو .....
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Ahmed yehia o
عضو متميز
avatar

ذكر الجدي

عدد المساهمات : 3227
النقاط : 32490
تاريخ التسجيل : 30/08/2010
العمر : 25

مُساهمةموضوع: رد: الأمثــــــــــــــــال   الإثنين أكتوبر 11, 2010 7:17 pm

اقلب القدرة على فمها تطلع البنت لامها
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.facebook.com/Ahmed.Yehia.O
 
الأمثــــــــــــــــال
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 2انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
الشفق twilight  :: منتدى ايميت كولن-
انتقل الى: